Naší snahou je dodávat kvalitní výrobky. Občas se ale může stát, že se výrobek pokazí, nebo nebude fungovat správně. V případě, že tato situace nastane, tak bude nejlepší, když nás ihned kontaktujete a výrobek nebudete dále používat.
Předtím než nám budete zboží zasílat, je vhodné se s naší podporou poradit emailem zaslaným na info@perfect-air.cz. Některé závady možná vyřešíme touto cestou.
Pokud se emailem nedomluvíme nebo zhodnotíme výrobek jako vadný, pak se pokuste jej před odesláním co nejdůkladněji zabalit. Za poškození nebo ztrátu, která vznikne vlivem dopravy, neneseme odpovědnost.
Vyplnit reklamační formulář je jednoduché. Napíšete do něj své údaje, informace o datumu nákupu a samozřejmě podrobný popis závady (co konkrétně reklamujete).
Reklamační formulář stáhnete zde.
Do balíčku s reklamovaným výrobkem přiložte vytištěný a vyplněný reklamační formulář. Zásilky s vráceným zbožím přijímáme pouze na této adrese:
Perfectair Labs, s.r.o.
Šamanova 1062/8
700 30 Ostrava
Česká republika
Pro zaslání doporučujeme služby České pošty.
Reklamační lhůta začíná dnem doručení výrobku na naší adresu a je zákonem stanovená na maximálně 30 dní.
V případě uznané reklamace posíláme opravený/vyměněný výrobek (v závislosti na tom, co reklamujete) zpět na Vaší adresu.
Rádi vám pomůžeme. Pište své dotazy e-mailem na info@perfect-air.cz